komixxy.pl

Pokaż menu
Szukaj
Gust muzyczny
by Shoy
Następny komixx
Dodaj nowy komentarz
avatar IcyAgata
17 27

świetne. Życzę głównej.

Odpowiedz
avatar Krecik1212
35 59

Nie posrało was czasem? Gdzie to niby tak prześladują i śmieją się z tych co słuchają rocka? Prawda jest taka, że wielka część młodzieży słucha rocka i ma się przez to za nie wiadomo kogo. Rock jest BARDZO popularny w dzisiejszych czasach.

avatar Darkhunter98
15 25

Krecik, w sumie prawda. Za to, że słucham metalu jechali mnie tylko w podstawówce XD. W gimnazjum znalazłem towarzystwo ludzi z podobnymi gustami :D.

avatar kongoo
-3 35

Ja np. słucham Rapu i Hip-Hopu ,ale lubię też Metal, Rock, Punk, Techno, Hardstyle, Hardbass - Ogólnie wszystkiego CO DA się słuchać. - Dla mnie nie ważna jest popularność zespołu. Ważne jest to czy umie dobrze grać :).

avatar Xardoks
10 12

@danielces cytat: "Niby led zeppelin jest tworca metalu". Sorry, że się czepiam, ale twórcą metalu jest Black Sabbath.

avatar Mickerion
5 7

Ani razu nie słyszałem, że Led Zeppelin to metal. Słyszałem, że rock.

avatar morisxd
10 12

Nirvana powstała w 1988 roku, więc nie jest to muzyka lat 70'

avatar Pycek
12 14

Każdy słucha muzyki która do niego przemawia. Muzyka powinna uszczęśliwiać, łączyć, nie przeciwnie! To, że jednym serce bije w dubstepowym rytmie, a innym w żyłach płynie czysty rock`n`roll nie sprawia, że jedni są lepsi od drugich. Odmienny gust muzyczny nie może być powodem wzajemnej nienawiści. Ludzie, nie ważne jakiej słuchający muzyki powinni wzajemnie się szanować. Niestety jak często bywa, sami wiecie... Co się tyczy sprawy Sterowca i Czarnych szałasów jako "twórców" metalu: Żaden zespół nie może uchodzić za twórcę Heavy Metalu. AC/DC, LED ZEPPELIN, BLACK SABBATH, JUDAS PRIEST, DEEP PURPLE, SCORPIONSi - Każdy z tych zespołów w jakimś mniej lub bardziej znaczący sposób wpłyną na rozwój tego gatunku. Niektórzy wskażą za ojców metalu zespół, który powstał wcześniej. Idąc tym tokiem rozumowania, spokojnie można by się było cofnąć przez Stonesów i Beatlesów, Jimmiego Hendrixa , Chucka Berry`ego aż do samego Charliego Christiana jako pierwszego "prawdziwego" gitarzysty. Tyle ode mnie. Dzięki :)

avatar sonski
-4 4

TO JEST WŁAŚNIE MÓJ GUST MUZYCZNY GOD DAMMED!!!

avatar Deron
3 3

Uwielbiam wszystkie z tych zespołów (z wyjątkiem AC/DC, ale to kwestia gustu) W każdym razie w gimnazjum nie miałem takich problemów, lecz w podstawówce nikt oprócz mnie i paru innych osób nie słuchał Rocka anie Metalu więc ten rodzaj muzyki był tam tępiony :(

avatar gandzior123
3 11

Ja ogólnie za RAPEM lecz nie będę jakiś, który tylko to Rock, Metal, Blues tez wchodzi w mój gust i nie obrażam innych gustów znając życie zostanę zminusowany bo jestem wielkim słuchaczem RAPU i gdzie tutaj tolerancja. Ja tylko sie wkuuurwiam jak ktoś mysli iz techno to muzyka.

avatar RedRad
2 6

@gandzior123 stwierdzam plusa bo tolerancja, ale nie dla techno ;))

avatar anusiak0397
-1 1

Danielces - Masz w avku System of a Down. Oni też mają piosenki jak np. Roulette, Lost in Hollywood itp. I jakoś nie czepiasz się, że "to nie metal", a nawet piszesz, że System jest fajny. Ja np. słucham metalu, zespoły takie jak SOAD - uwielbiam, ale jakoś nie sądzę, żeby Led Zeppelin grał badziewne piosenki, a wręcz przeciwnie - też bardzo mi się podobają...

avatar lucuss
-1 1

niezły pomysł i tak wiesz że z dziewczynami szanujemy twój ulubiony rodzaj muzy;D pozdro

avatar konto usunięte
-1 1

nie wyśmiewają się prawie z nikogo -.- ja jakoś sam nie zostałem ani razu wyśmiany mimo że słucham starej muzyki każdy ma inny gust , 1 sie to nie podoba 2 sie podoba , ale nie widze że sie z 2 śmieją , widze to , czy ktos słucha i fanowie hemp gru czy beatles , Army of the pharaons , pitbulla itp. nie zostają jakoś mega hejtowani

avatar Ganges
0 2

A tak naprawdę to najbardziej słuchający metalu/rocka jadą bardziej słuchających innych gatunków muzyki mówiąc że to gówno [Żeby nie było - słucham metalu, rocka, reggae, rapu, troche popu. Wszystko co mi sie podoba.]

avatar Mateusz6000
2 10

dobre ja słucham też staroci ale nie aż tak starych np. Elektryczne Gitary, Green Day itd. poza tym MetalicA ma ciągle koncerty i dużo fanów

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2012 o 20:47

avatar LolSie
10 12

Ja ciągle słucham acdc i... oczywiście queen.

avatar xxDamian
0 18

ja slucham piosenek, nie zespolow

avatar Joald
-1 11

A ja utworów, nie piosenek.

avatar Fresz98
11 21

Ja akurat takich piosenek nie słucham słucham amerykański rap z lat 80 i 90 teraz takie gówno że snoop dogg kiedyś jeden z najlepszych raperów nagrywa jakieś tehno!

Odpowiedz
avatar babycow
-2 6

Komixx 'Szanuj gusta muzyczne' ja slucham muzki klubowej :> Przez laikow tzw 'techno'. @@ Dzis najczesciej sluchana muzyka, to metal, rap, club. Tak zawsze bylo, i bedzie.

avatar Gold7
1 11

Też słucham starego amerykańskiego rapu. I właśnie w gimnazjum mnie za to prześladujom :(. Wnerwia mnie, gdy słyszę Ai se eu te pego i gdy zwrócę innym uwagę na to, żeby wyłączyli, to słyszę, że np. Eminem to pedał, jak można tego słuchać itp. A moja klasa uważa się za wielkich znawców rapu. Najlepsze było, gdy ich zapytałam, czemu Grubson jest lepszy od np. Ice Cuba. Ich odpowiedź: bo on w prawie każdej piosence przeklina, a Grubson tylko w jednej ._. Albo lepsza sytuacja: pytam, czego ich pop nauczył. Oczywiście chcą, żebym powiedziała, czego uczy rap. Jak im opowiedziałam o polityce, ludziach chorych, biednych, głodujących, to mi odpowiedzieli: 'kogo to obchodzi?' *** Do autora komentarza niżej: ziomek? Ale ja jestem dziewczyną ;D

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2012 o 13:13

avatar macko
1 11

Masz racje ziomek teraz jakieś biebery nagrywają g###o którym się gimbusy jarają. Widzę że pamiętasz starego snoopa który był członkiem gangu Crips i świetnym raperem a nie kolesiem który nagrywa jakieś g###o które z rapem nie ma nic wspólnego. Wkurzają mnie "znafcy" którzy myślą że mają pojęcie o rapie a jak się później okazuje jest to nieprawda bo nic nie wiedzą o jego korzeniach , jak się takiego JP spytasz kto to np. Public Enemy , EAZY E , The Notorious B.I.G czy Big L to otworzą swoje japy i usłyszysz tylko "yyyyyyyyyyyyyy".

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 23:43

avatar Lumen
7 21

Masz mocne za moje kochane zespoły!

Odpowiedz
avatar Ravill953
12 20

Najlepsze zespoły wszech czasów. Tylko dzięki ich piosenkom umiem wytrzymać na lekcjach.

Odpowiedz
avatar ania230
2 8

Życzę głównej !!

Odpowiedz
avatar piekielnaJA
19 33

ja szanuje wszystkie gusty. Obrócz piosenek bibera xD

Odpowiedz
avatar kiciazkrainyczarow
0 8

Czyli nie szanujecie WSZYSTKICH gustów ;) Co złego w piosenkach Biebera/ludziach, którzy ich słuchają? :/

avatar piekielnaJA
0 4

@kiciazkrainyczarow na komixxach jest wiele anty fanów biebera ale widze ze jesteś jego fanką :/ Tak, masz racje. Jednak nie szanuje wszystkich gustów ale piosenki bibera przyprawiają mnie o mdłości ;/

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 kwietnia 2012 o 17:38

avatar anusiak0397
2 4

piekielnaJA - to że, ktoś nic nie ma do piosenek Biebera, nie znaczy od razu, że jest "wielką fanką" 0.o Ja np. takich piosenek nie słucham, ale jak komuś się to podoba, to proszę bardzo.

avatar kiciazkrainyczarow
2 4

@piekielnaJA Akurat nie jestem fanką Justina Biebera, bo nie przepadam za taką muzyką, ale wiem, że niektórym się podoba i szanuję to ;) Nie znoszę za to tych wszystkich antyfanów, którzy krzyczą, że "Bieber to ciota", a do jego fanów nie mają szacunku, wydaje mi się to dość szczeniackie i prostackie, tu, na komixxach niestety faktycznie jest takich wielu :/

avatar piekielnaJA
0 2

@kiciazkrainyczarow ja nie krzycze na bibera róznych rzeczy ale nie jestem też jego fanem. Moze miec te piosenki (moim zdaniem beznadziejne) ale jak ktoś mi go puszcza przy uchu albo się czepia ze obrażam bibera to mnie wkurza -,- Ja dla fanów bibera też mam szacunek bo np. moja jedna z N.P. lubi bibera. I co? Mamy tylko z nią układ że nie puszcza przy mnie tych piossenek i szluz :D

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2012 o 18:44

avatar maladzonaga
6 16

Wszystkich szanuję, Bieber mi nie przypadł do gustu(no co ty ????) i masz + za The Beatles :D Ten komiks ma 2 przesłania: 1.Szanuj gust muzyczny innych. 2.Dzisiejsza muzyka nie dorówna muzyce z lat 60-80

Odpowiedz
avatar psysutra
3 5

Nie zapominajmy o latach 90-ych, w których muzyka elektroniczna przeżyła wspaniały rozkwit. Teraz, w XXI wieku, następuje jej upadek. R.I.P.

avatar kiciazkrainyczarow
3 3

Nie uogólniajmy. Ja widzę dużo dobrej muzyki zarówno dzisiaj jak i w latach 60-80. Poza tym każdy lubi co innego.

avatar karma133
6 22

ta szanujmy gust muzyczny innych , a w Twoim komiksie ojciec mówi : " teraz to produkują jakieś gówno " . każdemu gra w sercu inna muzyka , ale komiks sam zaprzecza sobie więc niestety [-] .

Odpowiedz
avatar Mickerion
1 3

Jakby nie patrzeć: to "Szanujmy gusta" może się tyczyć też ojca. Nie jest jasno powiedziane. Przepraszam, w wypowiedzi ojca jest "Moim zdaniem." A nieszanowanie gustu to nie jest posiadanie własnego, odmiennego zdania :)

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 21:39

avatar damek6754
2 2

Ja cię nie zminusuję, mimo iż słucham electro. :D Prawda jest taka, że dzisiaj większość ludzi będzie słuchać tego, co kocha, a z reszty gatunków muzyki się będzie śmiać. Nie rozumiem czegoś takiego. Przecież każdy słucha to, co mu w duszy gra, a mnie gra electro i tak zostanie. ;)

avatar anusiak0397
1 1

@damek6754 - niestety, ale prawda jest taka, że znakomita większość osób, szczególnie młodych, słucha tego, co narzuca im otoczenie... to smutne.

avatar michaldab1
15 23

Heh... Piszesz, by szanować cudzy gust muzyczny, a ojciec w komixxie mówi "teraz to produkują jakieś gówno". Chciałeś wstawić mądre przesłanie, a stałeś się niejako hipokrytą...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2012 o 12:56

avatar Szyfon
4 6

Znam ten ból...

Odpowiedz
avatar Gold7
4 8

Ja też :(. Zostałam odtrącona, bo nie lubię popu...

avatar Lasica23
13 15

Wszyscy teraz słuchają rapu i u mnie w szkole koledzy dziwią się, że ja tego nie robię. Uwielbiam słuchać Led Zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Styx oraz Deep Purple i mam gdzieś co inni myślą, bo ważne żeby słuchać tego co się lubi. Czegoś brakuje we współczesnej muzyce...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2012 o 14:16

avatar Divus7
8 12

Racja , ja na przykład słucham rocka . No i co mnie obchodzi zdanie innych ! Metallica , Nirvana , Rise Against czu inne zespły rockowe , punk-rockowe i metalowe są najlepsze ... Pewnie zminusują mnie słuchający rapu czy innej muzyki , ale chcę wyraźić swoje zdanie ...

avatar Serphis9
0 2

Ku*wa teraz wszyscy będą się popisywać, że lubią rock. Tak jak na górze napisali : Rock jest w dzisiejszych czasach popularny, I TO ZAJEBIŚC!E POPULARNY. WIEC NIE P!EDOLCIE O TYM JACY JESTESCIE ZAJEB!SCI!

avatar anusiak0397
7 7

Stairway to Heaven - uwielbiam. Śliczna jest ta piosenka!

Odpowiedz
avatar Mongward
3 11

No i co z tego, że słuchają czegoś, co TY uważasz za gówno? Równie dobrze oni mogą uważać za gówno twoją muzykę i mają do tego takie samo prawo.

avatar lakw
5 7

grupa operacyjna jest nawet fajna mimo że słucham metalu i rocka, ma teksty podobne do kazika

avatar withe11
0 4

odwal sie od grupy operacyjnej!!!!!

avatar konto usunięte
0 0

Grupa operacyjna jest super. Mimo że słucham też takich zespołów jak Sabaton czy Slipknot, to GO uważam za równie genialną.

avatar XklocMan8
0 0

Grupa operacyjna jest świetna.Jestem wielkim fanem metalu ,a sam to potwierdzam.Ich humorystyczne teksty zawsze podnoszą na duchu w smutnych chwilach.Co do JB,Pitbulla i ''Ruhanny'' w 100% się zgadzam. [Przepraszam fanów jednak po prostu nienawidzę tej ich muzyki i nie mogłem się powstrzymać od napisania tego]

avatar Kubak19777
0 0

Każdy lubi to co chce. Nie szanowanie cudzej opinii jest najzwyczajniejszą w świecie dyskryminacją. I za przeproszeniem nie pier**l mi tu głupot o tym, jaki to tolerancyjny jesteś, potem dopisując : "Ale nie mogę szanować Justina Biebera etc" Albo jesteś tolerancyjny, albo nie. Na twojej zasadzie można równie dobrze uznać że Hitler był tolerancyjny.

avatar fokida
4 6

No cóż, czasy się zminiają. Ja uwielbiam rock, metal, rap i rapcore z lat 90 które wszyscy uważają za stare chłamy.

Odpowiedz
avatar Jappko
5 9

To ty chyba nie wiesz co to jest metal.

avatar Mickerion
0 0

Jak dla mnie rap to jest szybkie mówienie, ale się nie wypowiadam, bo się nie znam.

avatar idzpomleko
7 7

Wiedziałem, że znajdzie sie jakiś kretyn,który oczywiście uważa, że do metalu zalicza się tylko black metal. Co za pieprzony stereotyp.

avatar psysutra
2 4

Co z tego, że stereotypem metalu jest darcie japy? Dla Rockmanów większość czegokolwiek, co ma rytm regularny 4/4, składa się z syntetycznych barw to "techniawka", nie mając pojęcia, czym de facto jest techno, bo raczej tej muzyki nie puszczano ani w komercyjnym radiu, ani telewizji. Nie no, w MTV kiedyś takowe audycje były :) Do metalu nic nie mam, ba, uwielbiam czasami sobie posłuchać kooperacji symfonicznych Iron Maiden, wokal Paula Daya jest po prostu NIESAMOWITY.

avatar XklocMan8
0 0

Tak samo jak ja mogę powiedzieć o tym twoim tupacu ,że był czarnuchem i gangusem [oczywiście tego nie mówię ,bo moim zdaniem był jedynym wartym czegoś raperem] cioto.

avatar Xannot
7 17

Nawołujecie do tolerancji gustów muzycznych, tak? Ale po Bieberze będziecie jeździć, po facetach oglądających My Little Pony też będziecie jeździć, po ateistach też będziecie jeździć... jak już toleracja, to pełna a nie k**wa hipokryci o gustach muzycznych, bo ktoś uważa za słuszne uważa tylko te dawne/stare.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2012 o 20:47

avatar Serphis9
6 8

MLP jest spoko.. ateiści tez. Moim zdaniem to kto normalny gdy usłyszy coś niemiłego o muzyce której lubi od razu płacze (I to w gimnazjum!). Wy mówicie o starych piosenkach, a teraz nie wszystko jest gównem. Wiem no: Rihanna, Justin Bieber i takie bzdety - to jest dziwne. A więc Xannot, masz racje to co napisałeś. Pozdrawiam :3

avatar PanBezNazwy
5 5

To prawda niby teraz wszyscy się pod tym podpisują a jadą po biberze

avatar Gold7
1 3

Komiks dobry, więc po co robicie awanturę? Zamiast przyznać rację, zaczynacie jeździć po ludziach, którzy jeżdżą po tym, czego nie można nazwać muzyką. Gdzie tu logika? Ja osobiście wolę słuchać 2paca i 'nawracać' słuchaczy popu. Do rocka nic nie mam.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 22:36

avatar Klaudia596
0 2

A potem ludzie się dziwią,że ktoś taki zmienia gust muzyczny na takie coś co teraz puszczają w radiach :/ życzę głównej + :)

Odpowiedz
avatar wikwiki
2 6

co to jeszcze w poczekalni robi? na główną +

Odpowiedz
avatar budyyyn
-1 3

Zgadzam się .. Jak to się mówi : O gustach się nie dyskutuje : ). Nie każdemu musi się podobać, to co nam, prawda ? I ma do tego pełne prawo .. Mocne ! Życzę głownej ..

Odpowiedz
avatar buryzenoslaw
-3 7

słucham każdego z tych zespołów co były na ścianie i więcej, na główną! na główną!

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 14:17

avatar Christool
-3 9

A ja takie pytanko...dlaczego brakuje Megadethu, Slayera, w końcu to też zespoły powstałe w latach 80tych, zresztą lepsze od Metallici...

Odpowiedz
avatar Christool
4 10

Zostałem zminusowany, jak zwykle, fanboye metallici są wszędzie...zespół który ma...no powiedzmy, że 3 dobre albumy z pewnością jest lepszy od Megadethu...nie ma co. A z metalem to metallica ma niewiele wspólnego..chyba tylko nazweę.

avatar xray13975
-1 3

tak, zyj dalej w swoim swiecie.

avatar Mickerion
-2 2

W przypadku innym niż mianownik piszemy "k" a nie "c", np. Metalliki, a przynajmniej lepiej to wygląda niż Metalicia czy coś.

avatar mattfacound
3 5

wszystko ok, też uwielbiam klasyki itp. ale skoro komixx jest o tolerancji w sprawie gustów muzycznych to czemu ojciec na komixxie mówi że teraz gówno tworzą? Jestem fanem zarówno staroci jak i nowoczesnych piosenek. Nie można skreślać ani dawnej muzyki, ani teraźniejszej. Jakie czasy taka muzyka.

Odpowiedz
avatar Gold7
2 8

Mylisz się. Stare piosenki mają jakiś przekaz, nowe są o sexie i dziwkach :(

avatar towarzysz
0 2

Seksie nie sexie, sex-ie, sexye, sekxsie, albo coś gorszego.

avatar DarknessXIII
-2 12

Fakt... kiedyś to była muzyka... A teraz jakies zasrane Peje, Grubsony, Rihanny etc. Ja wolę Scatmana :3

Odpowiedz
avatar szubi001
1 3

U mnie w szkole - też gimnazjum - jest całkiem sporo: Metali, Rockowców i chyba z 2 punków. Łącznie około z 30 osób na około 200. Prawie wszyscy nazywają nas od brudasów ale jak my zaczynamy gadać o rapie (W nerwach czasem bo szanujemy innych) to aż miło popatrzeć jak im się gęby zamykają ;)

Odpowiedz
avatar orzeszek41
0 0

Super komiks, życzę głównej :)

Odpowiedz
avatar michalad
0 0

...zwłaszcza gdy jest zajebisty!!

Odpowiedz
avatar damek6754
2 10

Ja akurat słucham electro.:D I minusujcie mnie. :D

Odpowiedz
avatar Froko
5 5

Ciekawe za co mamy Cię minusować? Wyrażasz swój gust muzyczny. To dobrze!

avatar LubieMasuo
3 5

Wzruszyłem się! Masz u mnie plusa. Teraz będę płakał.

Odpowiedz
avatar SasuKm
0 2

Best Komixx Eva! Leci mocne.

Odpowiedz
avatar czekoladaq
1 3

Moje ulubione zespoły. a co do komiksu to odwzorowuje mój przypadek.

Odpowiedz
avatar czekoladova8
6 10

No niestety niektórzy ani uszanować, ani zrozumieć tego nie potrafią :| Nosz ku**a, cywilizowany człowiek nie wypowiada się na temat czegoś, czego nie lubi. Ewentualnie powie: "Nie lubię muzyki lat 70., 80., wolę to co teraz leci na Vivie", koniec, kropka. Ale szukaj takich ze świecą, człowieku. Powiesz takiemu, że słuchasz muzyki sprzed 40 lat, to się mało ze śmiechu nie zesra. Nie chcę idealizować, czy coś, ale nie znam fana starego, dobrego rocka, który podszedłby do fana popularnej dzisiaj muzyki i powiedział "o stary, jak można słuchać takiego gówna" - a sytuację odwrotną znam za to bardzo dobrze. -.-

Odpowiedz
avatar Vladivostok
4 6

Skoro mówisz, żeby szanować gust muzyczny innych, to może byś nie mówił że dzisiejsza muzyka to gówno, bo może ktoś to lubi.

Odpowiedz
avatar Mickerion
0 0

Przeczytaj dokładnie to nie będzie idiotyzmu. Tam jest "Moim zdaniem". Tak jak wcześniej pisałem: Czy posiadanie własnego, odmiennego zdania to jest nieszanowanie gustu innej osoby ?

avatar Mongward
1 1

Posiadaniem własnego, odmiennego zdania to stwierdzenie "Nie podoba mi się współczesna muzyka". Stwierdzenie "Moim zdaniem współczesna muzyka to gówno" jest jak stwierdzenie "Moim zdaniem masz szambo zamiast mózgu". Sama informacja, że to jest własne, subiektywne zdanie nie usprawiedliwia obrażania kogo- albo czegokolwiek.

avatar Qbaa1
6 10

Ja tam szanuję wszystko. Szkoda tylko, że niektórzy nie szanują mojej muzyki ;( W dzisiejszych czasach można znaleźć wiele świetnych piosenek, więc nie wiem czemu ojciec na początku mówi, że "teraz robią gó**o"? Tak, słucham dzisiejszej muzyki, ale nie w ten sposób, że jak coś ma rok, to to rzucam, moi ukochani artyści żadko są w radiu (Beyonce, Ciara, Kanye West, Mariah Carey), ale mam i takich co są tam często (Adele, Rihanna, Nicki Minaj) :) Wkurza mnie tylko gdy ktoś mi mówi, że nie wie czemu ja słucham tej Beyonce (moja ulubiona). I raz kolega się zapytał czemu Beyonce nie leci w radiu, ja mówię, że nie wiem, a on na to "Bo jest do dupy i takich gówien się nie puszcza w radiu" -,- I gada, ze słucha "bardziej wartościowej muzyki". Czego słucha? LMFAO, David Guetta, Pittbull etc. -,- Nie ma to jak słuchać cały czas tekstów o seksie, imprezach, cyckach, seksie, imprezach, cyckach, alkoholu, cyckach i seksie... Toleruję jego muzykę, szkoda, że on mojej nie...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 15:35

avatar Serphis9
8 10

Nie ma to jak słuchać cały czas tekstów o seksie, imprezach, cyckach, seksie, imprezach, cyckach, alkoholu, cyckach i seksie... No nie? :D

avatar anitqa
6 8

Zastanawia mnie, jak można płakać tylko dlatego, że jacyś idioci śmieją się z twojego gustu muzycznego o.O Czemu ma kogoś obchodzić zdanie nieżyczliwych dla niego osób?

Odpowiedz
avatar Gold7
6 6

Nie wyobrażasz sobie, jak bardzo gimnazjaliści potrafią zranić :'(

avatar konto usunięte
-2 8

Ja tam wolę teraźniejszą muzykę.

Odpowiedz
avatar Qbaa1
1 1

Ludzie? Czemu go minusujecie? Przecież taki jest jego gist >;( A o gustach się nie dyskutuje ;(

avatar MAKA26
4 6

Zupełnie nie zgadzam się z tym komiksem. Jest, według mnie, przeciwny temu, co się dzieje w gimnazjach, a przynajmniej w moim. To znaczy: szanuje i podziwia się ludzi, którzy słuchają dobrego rocka (jakkolwiek każdy to rozumie), piosenek "starych", zespołów uznawanych powszechnie za jedne z najlepszych. Tymczasem, gdy do gimnazjum przyjdzie sobie ktoś, kto słucha np. popu, bo to jest coś co mu się podoba, jemu sprawia przyjemność, to ci rockowi znawcy muzyki, co o nim powiedzą? To, że słucha jakiegoś gówna, które w ogóle nie jest muzyką... Nie mówię, jaki gatunek jest lepszy, bo uważam, że takiego po prostu nie ma, a raczej jest, ale dla każdego inny. Uważam, że osoby słuchające zespołów wymienionych w tym komiksie często (choć nie zawsze) zachowują się tak, jak ten ojciec, co jest zupełnie sprzeczne z przesłaniem "szanujmy gust muzyczny innych". Ale takie jest moje zdanie i doświadczenia... Domyślam się, że w drugą stronę też to może działać. Ale po prostu chciałabym przypomnieć niektórym osobom, które skomentowały ten komiks, że szanowanie cudzego gustu muzycznego powinno odbywać się w obie strony. Tyle ode mnie :)

Odpowiedz
avatar Boncki
1 1

Dokładnie, też zauważyłem, że głównie wywyższają się miłośnicy rocka lub metalu, szczególnie tego sprzed kilku ładnych lat. Jacy to oni nie są "wspaniali i oldskulowi tak jak ich muzyka" a wszystko wydane w roku 2000 i nowsze jest z góry skazane na miano szajsu wg. nich. Oczywiście nie chcę wkładać wszystkich do jednego worka, ja tylko pisze o tym z czym najczęściej się spotykam.

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 17:44

avatar xray13975
1 3

ja z kolei nie spotkałem się z wywyższaniem miłośników rocka, ale raczej dlatego, że 99% osób z mojego otoczenia żyje w przekonaniu że jakikolwiek utwór współczesny został kupiony więcej razy niż wszystkie płyty zespołów rockowych z lat 60, 70 czy 80. (autentyczny tekst szpanera słuchającego tego co jest popularne w danej chwili, ai se eu te pego czy lmfao czy jak to się tam pisze) Niestety, takie osoby po próbie wytłumaczenia, że akurat JEDNA płyta (dark side of the moon) miała więcej kupców niż wszyscy obecni lansiarscy wykonawcy kończy się wyśmianiem i argumentowaniem wyświetleniami na youtubie czy też opiniami jego kolegów. To mówi samo za siebie.

avatar Mickerion
3 3

W twoim gimbazjum... W moim to jest rap, rap, techno, techno, techno, pop, rap, pop, rap, techno, disco polo, techno, disco polo, rap i naśmiewanie się z ludzi, co słuchają rocka i starszych piosenek. Nawet kolega w opisie na GG miał takie coś " www.youtube.com/xxxxx - stare ale jare", patrzę na datę wydania piosenki : 2011... Jak można nazywać piosenkę starą jeżeli ma trochę ponad pół roku ?

avatar Divertie
1 1

U mnie ludzie słuchają różnego typu muzyki, ale nikt nikogo nie krytykuje. Tylko te dziunie typu "Sexy Bith" mają wieczną lachę z ubranych na czarno metalowców. Poza tym u nas jest wzajemny szacunek. Sama słucham rocka i metalu, ale nikomu do tego. Co więcej - kumpluje się z fanami techno.

avatar MAKA26
1 7

A poza tym zastanawiam się, czy te wszystkie plusy są spowodowane tym, że komiksowiczom podoba się przesłanie "szanujmy gust muzyczny innych" czy przez to, że wymienione zostały tu zespoły, które lubią lub z gatunków, które lubią. Ciekawi mnie czy gdyby tu była sytuacja odwrotna, że jakiś fan Lady Gagi podchodzi do fanów np. Metallici, to ludzie, którzy wolą zespoły typu Mettalica polubiliby ten komiks ze względu na przesłanie czy nie, ponieważ "nie lubi Lady Gagi a Mettalica jest lepsza". Boję się, że niestety nie. A chyba nie oto chodzi w szanowaniu cudzego gustu muzycznego :(

Odpowiedz
avatar Serphis9
7 7

Jezus.. on tylko napisał np. - na przykład. Tak trudno zrozumieć?

avatar Christool
0 0

A to dziwne, bo tym przykładem ZAWSZE jest Metallica, o to mi chodzi.

avatar MAKA26
0 0

Przepraszam Cię Christool. Po prostu mi się tak nasunęło... Równie dobrze mogłam podać każdy inny zespół metalowy lub rockowy, akurat to nie ma tutaj znaczenia. I chciałabym zauważyć, że właśnie o to mi chodzi. Ludzie patrzą na to jakiego użyto zespołu, a nie na to co inni próbują im przekazać, czy to w komiksie, czy w komentarzu...

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2012 o 21:23

avatar Christool
1 1

Ok, nic do Ciebie nie mam, chodzi mi tylko o to, że Metallica została tak dziwnie wylansowana, chyba nigdy nie dowiem się dlaczego ; )

avatar MAKA26
0 0

Myślę, że jest po prostu (też nie wiem czemu) bardzo znanym zespołem. Nieważne kto jakiej słucha muzyki, Mettalicę chyba kojarzy każdy... chyba, ze nie każdy, co w sumie by mnie w obecnym czasie nie zdziwiło -.-

avatar LionKing
6 6

Komixx ogólnie mi się spodobał. Chodzi mi głównie o morał oraz przesłanie. Nienawidzę, gdy podchodzą do mnie "ci z elity" i robią mi na złość dlatego, że słucham tego, co kocham. Dlatego weźcie się zastanówcie zanim coś powiecie bo możecie kogoś urazić. Dziękuję i pozdrawiam.

Odpowiedz
avatar KacperSW
4 4

Bardzo dobry komixx, tylko jeden szczegół-Stairway to Heaven jest zbyt dobre, aby usłyszeć je w radiu.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

są stacje typu EskaRock i inne i tam można natrafić .-. o to bądź spokojny...

avatar kredos8906
2 6

Ja uważam natomiast że te zespołu wśród młodzieży są BARDZO popularne, i naśmiewanie się z kogoś że słucha Led Zepplin jest praktycznie niemożliwe :P Coraz częściej słychać przypadki gdzie techno, pop czy inne disco polo są obrażane. Nie dam mocne ponieważ nie lubię komiksów które nie mają na celu nas rozśmieszyć (uważam że każdy komiks powinien być zabawny).

Odpowiedz
avatar Mickerion
-2 2

No nie wiem, u mnie z klasy może 4 osoby znają tak "bardziej" (słyszały przynajmniej urywek 1 piosenki) Metallikę. W tym 2, co słuchają codziennie metalu, rocka. PS: To nie jest strona www.smiesznekommixy.pl

avatar OskiMP3
4 4

to prawda, ja slucham hip hopu - nikt z mojej klasy tego nie slucha, i wg nich jestem dziwny, ale mnie to jeb*e.

Odpowiedz
avatar Gold7
0 2

Słucham tylko starego, amerykańskiego rapu i przez to w szkołę jestem traktowana jak ktoś gorszy :(

avatar lakw
3 9

polski rap to nie muzyka.... grubson.... rzyg :\

Odpowiedz
avatar Boncki
1 5

Taaaa a amerykańskiego pewnie słuchasz i się nim rozkoszujesz ale ani jednego słowa nie rozumiesz.

avatar Gold7
1 1

Też słucham amerykańskich piosenek i w większości je rozumiem! Zobacz np. Mockingbird, albo Ghetto Gospel!

avatar lakw
1 1

rapu wogóle nie słucham :) wolę old rock

avatar agata11115
5 9

Nie prawda, że większa część młodzieży słucha rocka. W mojej klasie jestem jedyną osobą, która lubi zespoły takie jak Nirvana, Guns N' Roses, Metallica, Led Zeppelin itd. Jestem w II klasie gimnazjum i w całej mojej szkole ( nie jest ona zbyt duża ) można spotkać może 5 osób, które na prawdę słuchają takiej muzyki, reszta to tylko rap, hip hop albo są też tacy, którzy przy niektórych osobach chcą poszpanować, że znają np. The Rolling Stones, a nie wiedzą kto to Mick Jagger ...

Odpowiedz
avatar Mickerion
-1 3

Tak jak u mnie - w gimnazjum może 4 osoby słuchają rocka. Więcej w liceum widzę i słyszę takich ludzi, ale i tak to jest garstka, lecz większy procent niż w gimnazjum ;)

avatar vector818
-1 3

Miałem u mnie w szkole sytuację, że zapytałem ludzi jarających się piosenką Maroon 5 i LMFAO pt. "Moves Like Jagger" kto to jest ten Jagger... Nie wiedzieli O_o

avatar transistor152
4 4

@agata11115 no i co, może jest w tym coś złego? Sam słucham muzyki z każdego możliwego gatunku i rocznika, mam w dupie kiedy ona powstała, dobra piosenka może być zarówno z 1950 jak i 2012 roku. Kompletna głupota. A takie hipsterskie gadanie: "Oni nie są fajni, bo słuchają Maroon 5 i LMFAO, a ja jestem fajny, bo słucham The Rolling Stones" to najgorszy rodzaj głupoty i ignorancji. Peace.

avatar Bezienny
2 4

Ah NIrvana to był świetny zespól

Odpowiedz
avatar RHCPNFF
0 2

Racja .. jeden z najlepszych a Kurt był wspaniały : D

avatar Kurdt
1 3

Kurdt potwierdza :)

avatar konto usunięte
1 3

Co wy o tym Kurcie? :P Krist i Dave też rządzą :3

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2012 o 18:59

avatar DarkBlood
-1 15

Za*ebisty komiks! Teraz mało ludzi słucha dobrej muzyki. To co teraz leci w radiach to g*wno nie muzyka. Kiedyś muzyka miała przesłania i sens, a teraz tylko seks, dz*wki i teledysk gotowy.

Odpowiedz
avatar Vortix
2 8

Właśnie zaprzeczasz idei tego komiksu. Good idea bro!

avatar Gold7
-1 7

I czemu minusujecie DarkBlood? On ma rację!

avatar wician
-3 3

Na 10 obrazku choć rysunkowy to ciacho xdeee

Odpowiedz
avatar alfela5
-1 5

Eh.. Serio, myślisz że ktokolwiek śmiaałby się z Rocka? Może gdybyś zrobił Justina Bibera, One Direction, Selenę Gomez - to by się śmiali. Osoboście ja jestem fanką One Direction i Beyonce, ale rocka też czasem posłucham ;) I wcale w radiu nie lecą gówna bo często leci Adele, która śpiewa o miłości? Gówno? Może dla niektórych, ale przynajmniej nie śpiewa o seksie. A właśnie chciałam dodać też, że w teledyskach Davida Guetty nie ma cycków, gołych lasek i samochodów, pozatym robi dobrą muzykę. Btw. nie przemówisz do nikogo i tak będą się śmiać ( Na bardzo uwielbianym przez INNYCH kwejku...), że Bieber to gej, pomijając oczywiście, że chodzi z Selena Gomez, One Direction to 5 "Bieberków" i robią "pseudo pop", chociaż głosów ani nawet z wyglądu nie przypominają Justina, a co do "psedu popu" przecież każdy może tworzyć muzykę która, sprawia mu radość, nieprawdaż? A i jeszcze dodam jedno - to właśnie ci co słuchają rocka, rapu i hip-hopu są najmniej tolerancyjni. Nie mówi, od razu, że ktoś z wyżej wymienionych, ale dużo osób na fejsbóku. Dziękuję, to tyle. PS. Plusa dałam :D

Odpowiedz
avatar Vortix
1 5

"że Bieber to gej, pomijając oczywiście, że chodzi z Selena Gomez" Masz rację, takie porównanie jest głupie. Przecież Bieber to lesbijka :P (Oczywiście żartuję)

avatar Fonek
1 3

Heh, szanowanie gustu muzycznego kiedy ojciec stwierdza, że "Teraz to produkują jakieś gów*o". Ciekawe jak to się odnosi do szacunku bo to raczej nie jest opinia, tylko zwykłe besztanie muzyki teraźniejszej. Opinią mogło by być coś w stylu "Teraz muzyka jest całkiem inna niż kiedyś" a nie to co jest napisane.

Odpowiedz
avatar bella1883
4 4

Szanuj gust muzyczny innych. tylko jak ktoś słucha Biebera to mówią " co tego geja słuchasz " itp... ja nie jestem fanką Biebera ale nic do niego nie mam . powstają o Bieberze i One Direction besty że to geje i wgl... wten sposób pokazujecie jacy jesteście tolerancyjny i jak szanujecie gust muzyczny innych ludzi.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 17:18

avatar Kubin
2 4

jaki obiektywny ten komiks, "teraz to produkują jakieś gówno", a potem "szanuj gust muzyczny innych"

Odpowiedz
avatar Mickerion
-2 2

Jakby napisane było "Moim zdaniem" przed tą wypowiedzią, a nie po to byście się nie czepiali ?

avatar Mongward
-3 3

Moim zdaniem jesteś kretynem. Będziesz się czepiał, że Cię obrażam? Ale dlaczego, przecież napisałem "Moim zdaniem".

avatar Mickerion
-1 1

Czy ja się czepiam ? Każdy powinien mieć swoje zdanie. Dla mnie też ta muzyka słuchana u mnie w szkole to gówno, ale szanuję, że ktoś tego słucha. Tak, da się te dwie rzeczy rozdzielić -,

avatar Mongward
0 2

Chodzi o to, że opinie najlepiej trzymać dla siebie, a jeśli już je prezentować, to w sposób, który nikogo nie obraża. Dodanie "moim zdaniem" to tylko bezwartościowa wymówka, żeby móc w obraźliwy sposób cokolwiek komentować. Tak samo jak "z całym szacunkiem, ale..."

avatar transistor152
1 1

@Mickerion - A więc jak napiszę "Moim zdaniem jesteś skończonym debilem", to nie będzie to już obraźliwe? Własna opinia ma być złotym środkiem? Nosz kur...

avatar BartekB2503
1 5

Ja uważam że popularność rocka jest wśród młodzieży ogromna, na równi z hip-hopem, sam w klasie jestem rodzynkiem, wśród kumpli tak samo, jako jedyny słucham trance'u (w gimnazjum najprawdopodobniej byłem sam na całą szkołę) podczas gdy zdecydowana większość rocka i uważam, że właśnie jest w drugą stronę. Że fani rocka pogardzają innymi, uważając się za jedyną słuszną, bo uważają, że nigdzie indziej nie można znaleźć przesłania, a muzyka bez przesłania to gówno. Dwie koleżanki właśnie dokuczały mi w tym temacie (jeżeli chodzi o trance, głównie uplifting): "to nie ma żadnego przekazu", "zwykłe walenie po garach", "muzyka robiona na komputerze to farsa, a nie muzyka". Ja odpowiadam tak: owszem, nie ma przekazu, bo gdybym go szukał w muzyce, posłuchałbym czegoś innego. Ale to przy niej potrafię odpłynąć, to ona podnosi mnie na duchu, ona pozwala mi zapomnieć o świecie, dzięki jej niepowtarzalnemu klimatowi potrafię się uśmiechnąć w kilka sekund. Walenie po garach? Jak sama nazwa muzyki wskazuje, wprowadza ona w trans, dla mnie powtarzająca się linia basowa właśnie wprowadza w trans. Poza tym, jak można być takim ignorantem, aby skupić się tylko na basie, podczas gdy na melodię składa się kilka-kilkanaście innych dźwięków? Sam osobiście tak się wsłuchuję, że właściwie nie odczuwam obecności "walenia po garach". Muzyka z komputera, a nie z instrumentu? Dla mnie to nieograniczona swoboda w tworzeniu nowych intrygujących, za każdym razem innych dźwięków, z których każdy wprowadza do utworu swoją magię. Chcę, aby każdy wiedział, co ja w "tym" słyszę i aby każdy to respektował, choć osobiście nie czuje tego co ja. Sam staram się dostrzec co np. inni widzą w rocku: przesłanie w tekstach, ostre gitarowe riffy czy też dobre solówki gitarzystów. Wiem, i respektuję to, chociaż mnie to nie kręci. Dla mnie zła muzyka to nie jest określony gatunek, bardziej komercyjne utwory, które jednak też muszą istnieć, aby istniały te "głębsze". Mam nadzieję, że wy też weźmiecie to sobie do serca.

Odpowiedz
avatar Pycek
0 0

Heh! Jak przyjemnie się czyta komentarze napisane przez ludzi myślących racjonalnie :) Dziwne, że prawie każdy komentarz pod tym komixxem jest o tolerancji, a twój został zminusowany tylko dlatego, że słuchasz trance`u. Naprawdę, niesamowicie dziwne, co nie? :D

avatar Mongward
3 3

I pomyśleć, że kiedyś mówiono, że muzyka łagodzi obyczaje.

Odpowiedz
avatar Domcia99
2 6

Uwielbiam ten komixx! Sama słucham Nirvany, AC\DC, Linkin Park itp...

Odpowiedz
avatar macdom
1 1

Stawianie AC/DC i Nirvany obok linkin parka to zbrodnia.

avatar MaxiMan
1 3

Jak można się z tego śmiać u nas za takie rzeczy się szanujemy klaska czyli metal rock u nas w szkole są szanowane a nie jakiś pop

Odpowiedz
avatar alfela5
1 1

Chyba nie zrozumiałeś idei tego komiksu. Autor napisał "Szanuj gust muzyczny innych" (pomińmy co wyżej napisał tata postaci), a ty piszesz " Klasyka czyli metal rock u nas w szkole są szanowane A NIE JAKIŚ POP " jakiś pop? Pop to też muzyka, jakbyś nie zauważył. ;) Uważasz, że Michael Jackson też tworzył "jakiś" pop?

avatar Gold7
0 0

To gratuluję szkoły :'(

avatar Logger
0 2

A ja tam słucham muzyki elektronicznej (Dubstep, Electro House itp.). Mi się podoba najbardziej z tego co miałem okazję przesłuchać.

Odpowiedz
avatar Zregracyjny
2 2

Zanim zaczniecie słuchać muzyki typu Metallica nauczcie się pisać poprawnie tą nazwę ;[.

Odpowiedz
avatar Petersoni
-2 2

Ten koleś gdy dorósł był całkiem ładny xD ^^Sorr. ostatnio świruje i bujam sie w rysunkach heh :D

Odpowiedz
avatar svkpowa
1 1

Nikt nie słucha drum and bassu ani jungle :(

Odpowiedz
avatar laska_klaska
0 0

fuck yea słucham wszystkich tych zespołów ;) i moi koledzy i koleżanki ;);););););) :0:0:0

Odpowiedz
avatar Jesusrzondzi
1 1

Dla jednego gównem jest taka gaga a dla innego świetną wokalistką Każdy słucha co mu się podoba tylko ,że to jest też denerwujące jak człowiek skupia się na jednym gatunku muzyki nie obcując nawet trochę w innych... Dla mnie to głupia rzecz szufladkować się do jednego gatunku muzyki.

Odpowiedz
avatar Mickerion
3 5

No właśnie. Dlatego jestem uniwersalny. Słucham power metalu, thrash metalu, viking metalu, death symphonic metalu, rocka alternatywnego, hard rocka i długo by wymieniać.

avatar Mongward
0 4

Można długo wymieniać, bo jest dużo odmian rocka? :P To jak twierdzić, że ma się wiele zainteresowań, bo zbiera się widelce z różnych krajów, a nie jednego.

avatar llooll
-1 1

nhcfdh

Odpowiedz
avatar JacQ13
6 6

Tak, szanujecie gusty muzyczne innych, oczywiście. Tylko, że jak ktoś słucha Biebera to od razu: "Czego ty słuchasz, powaliło cię?"Nie żebym słuchał Biebera czy coś, ale taka jest prawda.

Odpowiedz
avatar Barteek75
4 4

Pink Floyd Rządzi!!!

Odpowiedz
avatar Komix777
-2 2

Co to właściwie robi na komixxach, skoro to materiał na demoty ? Już niedługo będą wrzucać obrazki na piekielnych.

Odpowiedz
avatar mizziaaxD
6 8

mnie w gimnazjum wyzywali od jakiś satanistów czy coś takiego. Słucham Rocka, Metalu, Reggae i Punk'a. Teraz jestem w technikum i jakoś ludzie potrafią uszanować czyjąś inność :)

Odpowiedz
avatar Aruturu
7 7

To że w dzisiejszych czasach w radiach (uwaga uwaga, nie wszystkich radiach!) połowa piosenk to "gówno", nie oznacza to, ze muzyka teraźniejsza jest gorsza od tej sprzed 20/30 lat. Wystarczy poszukać i nie słuchać tylko tego co serwuje nam komercyjne radio i telewizja.

Odpowiedz
avatar facepalmgirl
7 7

Tak samo moja znajoma słucha k-popu (muzyki z Korei Płd.) i wszyscy którzy o tym wiedzą prócz mnie mówią jej żyby skończyła z tym "koreańskim szmylcem", a sami słuchają bieberków, cyrusków, debilowatków i innych disneyowskich dziadów tyle że im tego nie mówię na głos.

Odpowiedz
avatar Gold7
3 3

True!

avatar 2rik7
0 6

Ojciec z komixxu bardzo szanuje gust innych, skoro dla niego samo gówno teraz leci.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 21:39

avatar pawelbork
11 11

Osobiście nie doznałem nigdy przykrości przez to że słucham rocka i metalu, ale dałem "mocne" bo to co teraz tworzy się na rynku muzycznym jest w większości nie do słuchania, a tym bardziej nie ma żadnego przekazu, oprócz tego że nadaje się na dyskotekę... Mam tylko 15 lat ale chciałbym cofnąć się w czasie do lat 70/80 albo początku 90. Wtedy nawet muzyka disco była coś warta. Teraz nieliczne zespoły tworzą muzykę, która nie jest "grana" na elektronicznych syntezatorach, a kilka zespołów rockowych grających dobrą muzykę jest odsuniętych na 3 plan. Wierna jest im jakaś grupa osób do której należę. Osobiście twierdzę, że np. dzisiejszy tzw. "gangsta rap", hip-hop, pop i inne gatunki niszczą młodzież, a jeszcze bardziej dzieci w podstawówkach, które co raz licznej zakapturzone w dresach przychodzą do szkoły i chcą być takimi cwaniakami jak ci starsi "JP". Nie ma czegoś takiego wśród nich jak szacunek do starszych (i nie mówię tu o ludziach po 65 roku życia tylko po 35). Społeczeństwo choruje na ciężką chorobę... Muzyka coraz bardziej negatywnie wpływa na każdego z nas. Tymczasem wspomniane tu zespoły choć też zawierały w swoich utworach przekleństwa lub żal nie były monotonnymi, nudnymi, prostymi tylko były to prawdziwe dzieła. Szkoda że nie ma wśród tych zespołów jeszcze "Bon Jovi" i "U2". Ich muzyka wpływa pozytywnie na samopoczucie i światopogląd. Kto nie wieży, polecam książkę "U2 o U2". Pisze tam jak członkowie zespołu wystrzegali się zła, aby nie upadłą ich kapela a także oni sami. Teraz reklamuje się wszystko to co najgorsze, a to demoralizuje społeczeństwo. Pozdrawiam wszystkich fanów brzmienia gitary, mocnego basu, zwariowanej perkusji, charyzmatycznego wokalu, przekonania że muzyka to nie tylko słowa piosenek, oraz wszystkich tych komu chciało się to czytać :D

Odpowiedz
avatar alfela5
0 2

czyli uważasz, że teraźniejsza muzyka nie jest warta? I tu nie chodzi o te bardziej rockowe gwiazdy/zespoły tylko o np. Beyonce, Nicki Minaj. Bo ja np. uważam, że każda muzyka jest coś warta dla każdego wielbiciela tej muzyki. Bo wiesz jeśli Bieber jest "niewarty" to dlaczego jest taki sławny i bogaty?

avatar pawelbork
2 2

alfela5 Masz rację w tym co mówisz, ale mi głównie chodzi o zespoły, wykonawców grających muzykę "negatywną". Osobiście nie mam nic przeciwko np. Pitbull`owi bo np. Rain Over Me bardzo mi się podobało, a Beyonce ma chyba najlepszy głos z wszystkich popowych teraźniejszych wykonawczyń. Ale już np. Rihanna - Osobiście nie znoszę słuchać jej piosenek. Ja protestuje przeciw czemuś takiemu: W tle leci silna perkusja i kiepski bass i motyw powtarza się przez cały utwór. Do tego jest sobie raper, który wymyślił może ambitny tekst, ale pełen złości i nienawiści do wszystkiego.

avatar alfela5
0 0

W sumie tak, tacy raperzy to rzeczywiście przeklinają w co drugiej piosence a Rihanna robi wokół siebie za dużo szumu. Ale jednak każdy piosenkarz czy piosenkarka jest coś warty/warta.

avatar pawel222251
7 7

Słucham rapu i Rock'a (Hollywood undead, rise against, papa roach etc.), staram się szanować gusta innych ale niestety mieszkam w małej wsi gdzie każdy słucha "Polskiego rapu". Jak mówiłem staram się to szanować( niektóre piosenki są nawet fajne)ale czasami mnie ku*wica łapie gdy słyszę teksty typu : "paweł ty słuchasz czarnego rocka?!"(jakie pytanie, takie IQ pytającego O_o), albo mówi że to gówno a sami nie słyszeli żadnej piosenki(używam słuchawek). Mówią, że są dziećmi ulicy, a w większości to burżuazja która nie ma na co kasy wydać... Albo po prostu wieśniaki powtarzające tą samą klasę 3 raz bo myślą że to "szpan". (taka ciekawostka jeden z kolegów mojego brata po dowiedzeniu się że on słucha Rock'a i metalu zareagował niezwykle inteligentnie :"Ty jesteś jakiś "emu"(WTF?) że słuchasz metalu?" )

Odpowiedz
avatar alfela5
2 2

HAHAHAH, Emu XD Ja tam polskiego rapu nie lubię i wolę już Metallicę, Linkin Park i Nirvanę niż Peje i HempGru ( chociaż HempGru jest akurat spoko).

avatar Gold7
1 1

Nie martw się. My, porządni ludzie, jesteśmy tu po to, by ten świat przetrwał :)

avatar olala
3 3

Bardzo dobry komix. Ciekawy i ładnie narysowany. Ja sama słucham metalu, rocka, ale czasem też innej muzy, bo nie mogę cały czas słuchać tego samego. Parę osob się śmieje, że słucham takiej muzy i tak się ubieram, ale nie obchodzi mnie to. To moja muzyka, nie ich, i to ja jej słucham. Niech się śmieją. Są tchórzami, bo śmieją się ze mnie za moimi plecami, zamiast powiedzieć mi w twarz, co o mnie myślą. Pozdrawiam. P.S.: Masz plus za moje ulubione zespoły :)

Odpowiedz
avatar RHCPNFF
4 4

Świetny komiks : D moim zdaniem brakuje tam tylko Red Hot Chili Peppers i Foo Fighters, to moje ulubione zespoły i niektóre ich piosenki są na prawdę moocne : D

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2012 o 22:01

avatar Kaniball
1 3

A ja kurde slucham punka i hardrocka i raz dalem takemu gnojowi od nas w morde za to ze sie ze mnie smial ze sucham staroci takich jak KSU a to jest zajebisty zespol sprawdźcie na serio fajny

Odpowiedz
avatar kozok123
0 0

Mam kolegów, którzy nie rozumieją Kaczmarskiego(a nawet nie że nie rozumieją. Po prostu go nie lubią), ale ja przez to ich nie rozumiem. Mam kolegę co gustuje w muzyce techno, zna kilku tam DJ-ów(ja ich nie znam, no po prostu), ale szanuje mój gust. A Kaczmarskiego(jeżeli już zacząłem...) to on nie słucha, ale uważa, że to był dobry gość...

Odpowiedz
avatar kozok123
2 2

A poza tym zależy jakiego ROCKA. Zapytaj kogokolwiek czy zna taki zespół jak Pidżama Porno, albo STRACHY NA LACHY(w zasadzie to to jedno i to samo). Raczej nie będą wiedzieć, mimo, że to jeszcze do niedawna były bardzo szanujące zespoły. Zresztą teraz też się Strachy dobrze sprzedają, a Pidżama nie, bo już nie istnieje...

Odpowiedz
avatar hrabia9933
-2 2

tak to napisales jakbys mu wspolczul, a tu chyba trzeba wspolczuc tej reszcie

Odpowiedz
avatar angol1
0 0

Taka muzyka jest najlepsza Kurna ile tu komentarzy

Odpowiedz
avatar ZigHor
3 3

Trzeba szanować gusty wszystkich. Ja np. słucham metalu (Slipknot, Parkway Drive), punka i rocka (Pink Floyd) i szanuje co słuchają inni jak np. Bieber lub 50 Cent. ;p

Odpowiedz
avatar Gold7
2 4

Mimo, że piosenki 50'ego są coraz gorsze, to i tak nie powinieneś stawiać go w tym samym świetle, co Biebera.

avatar Mickerion
1 1

Szanujmy gust muzyczny, ale po Bieberze jeździjmy jak po autostradzie... Bardzo mądrzy są niektórzy ;)

avatar Ozzi20
2 2

Na 6 obrazku najlepsze zespoły muzyczne! Polecam wszystkim :)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 4

Szanuje prawie każdy gust muzyczny. W końcu każdy ma prawo słuchać tego czego lubi jednak zachwycanie się gwiazdami 5 minut np. Justin Bieber lub michael telo to nie jest nic nadzwyczajnego jednak chwale ludzi którzy walczą o to by pokazać światu swoją opinię, ale sądze, że naprawdę niektóre rzeczy są do bani. Mam jedną "koleżankę" pokemona która na pytanie czego lubisz słuchać odpowiada: " to co mi się podoba" a tak w głębi duszy zachwyca się piosenką Nossa przy której chce mi się rzygać

Odpowiedz
avatar Mongward
1 5

No i? Słucha tego, co jej się podoba. To, że masz odruch wymiotny jest całkowicie bez znaczenia. Ja nie cierpię muzyki, w których wokalista robi co może, żeby brzmieć możliwie niezrozumiale, ale są tacy, którzy to lubią.Dopóki mi nie narzucają swojego gustu, to w porządku. Problem w tym, że teraz coś się powaliło i zamiast fanów rocka mamy muzyczny odpowiednik moherów, uważających się za lepszych, bo słuchają muzyki starszej, niż dziesięć lat. Sam słucham Elvisa, Cockera, czy Briana Adamsa, jak mnie najdzie ochota, ale nikomu nie wciskam swojej supremacji, bo nie ma czegoś takiego, jak "lepsza muzyka".

avatar martaaaa93
0 2

skoro nakazujesz szanować gust muzyczny każdego czemu mówisz że dzisiejsza muzyka to g*wno? liczysz się z ich gustem muzycznym?

Odpowiedz
avatar AlekPL0
0 2

Je(b)ać rap

Odpowiedz
avatar pawel222251
2 2

Ehh, do wszystkich ludzi którzy lubią rock: przynajmniej wy bądźcie od nich(ludzi którzy mówią że to co słuchacię to Gó*no) mądrzejsi i nie obrażajcie ich muzyki. Moim zdaniem każdy rodzaj muzyki jest dobry, ale wywyższanie go ponad wszystki inne jest bez żadnego sensu...

Odpowiedz
avatar HillaLilla
-2 6

Ja mam serdecznie dość już wszystkich komixxów i postów GDZIEKOLWIEK o starej muzyce rockowej, bo... no właśnie, SĄ WSZĘDZIE. U mnie w gimnazjum właśnie nawet największe debile słuchają ac/dc i innych popularnych w dzisiejszych czasach zespołów. Ja nic do nich nie mam i nie mam nic do starych piosenek (ba, słucham czasami i starszych), ale wolę słuchać dark wave czy folku skandynawskiego...

Odpowiedz
avatar Gold7
1 3

Są wszędzie po to, by dotarło do wszystkich. Nie wiem, czy zauważyłaś, to co w necie jest popularne, poza nim nie jest tolerowane. Wszędzie panuje pop i wyśmiewa się ludzi z dobrym gustem. Ja żyć nie mogę, bo mi chcą pop do głowy wtłuc.

avatar patyczak12345
-2 4

a jak ktoś lubi Justina Bibera ?

Odpowiedz
avatar LoLkarol
0 2

Komiks ładnie wykonany, z przekazem. Ale jedno mi nie pasuje, czy rasowy metal płacze jak ktoś krytykuje jego muzykę czy wali w mordę? (nie słucham metalu, więc pytam) A poza tym czy ktoś oprócz mnie jeszcze uważa że komiksy mają śmieszyć i rozluźniać, a nie uczyć nas życia ??

Odpowiedz
avatar Tasuper
1 1

Lubię te zespoły, które wymieniłeś ale lubię też posłuchać tych nowszych piosenek. Jak to się mówi moje gusta są podzielone ;)

Odpowiedz
avatar Szymon98107
3 3

Prawdziwy komix i zobaczcie ile komentarzy ;D

Odpowiedz
avatar Slayer17
7 7

A ja przy słuchaniu Whole Lotta Love zobaczyłem ten komix, więc szybciutko na Stairway to Heaven przełączyłem:D. Jeszcze brakuje Deep Purple, The Doors i Black Sabbath w jego gustach, ale cóż-plusik.

Odpowiedz
avatar Takaneshi
1 3

Ja Jestem w Szkolę ,ostro Hejtowany...pewnie przez mój gust muzyczny...słucham K.Pop'u...i wbrew pozorą to nie jest jakiś bełkot ,tylko sporo o miłości ,nieco o realiach naszego życia ;3 Moje Ulubione zespoły to TVXQ ,ShinEE ,Junior itp. Ale Nie Gardzę Metalem i Punk-Rock'iem który mnie od początku napędzał...Nirvana - Smells Like Ten Spirit :3...Ahh Kurt ,nie ma ich z nami . Nie Uważam się za znawcę ale kiedy pytam się w Gimnazjum "Znawców" Metalu o Nirvan'e ,Black Sabbath Albo AC/DC lub Gun'n Roses [Przepraszam jeśli coś Pomyliłem ^^] to oni nic nie wiedzą...ale w dzisiejszych czasach oczywiście najważniejszy jest Lans...i nic tego niestety nie zmieni ,więc się nie martwcie jeśli naprawdę lubicie swój Gatunek Muzyki to go nie zmienicie nawet jeśli będą was wytykać :3 Dodaję tu Linka do Jednej z Piosenek TVXQ... http://www.youtube.com/watch?v=b-yLX4DFKyM I Według was to jest bełkot ?...No Dobra...trochę...Jak się tego nie rozumie ,wystarczy sobie przetłumaczyć popatrzeć słowa i ma głębszy sens .

Odpowiedz
avatar Gaborys
0 0

Polecam Daft punk :3

Odpowiedz
avatar Afromen23
1 1

Ja kiedyś słuchałem Pink Floydów i bardzo fajnie grają.

Odpowiedz
avatar ideaa
-1 5

jakbym takich ludzi spotkała to bym się raczej nie powstrzymała od ich zabicia -,- .. a tak poza tym szacunek do innych mam ale jakos nie mam litosci do tych co bibera słuchają -,- i to się raczej nie zmieni..

Odpowiedz
avatar kiciazkrainyczarow
1 1

A co złego w słuchaniu Biebera? Wiesz, jak Ty nie szanujesz ich, to oni pewnie nie będą szanować Ciebie...

avatar Sragon
4 4

Niestety, duża część nastolatków nie słucha muzyki dla siebie, tylko dla lansu, np. "Patrzcie, jaki ja jestem fajny, jestem lepszy od innych, bo słucham zespołu xxx lub gatunku muzyki xxx, ta muzyka jest najlepsza i przez to ja jestem znawcą muzyki." Na szczęście nie wszyscy tacy są. Co do mnie, to także uważam, że piosenki ze starszych czasów (np. lat 90, 80) są o wiele lepsze niż z dzisiejszych czasów(choć są wyjątki). W tamtych czasach były zespoły, których twórczość do dzisiaj jest doceniana, np. The Beatles, Queen czy polskie zespoły takie jak Republika.

Odpowiedz
avatar lfpivot2000
-4 10

Chyba że ktoś słucha biebera. Tego nie da się szanować -,-

Odpowiedz
avatar czekolada143
2 4

No, dobra. Szanujmy gust muzyczny innych. Ale dotyczy to także dziewczyn i chłopaków(?) słuchających Justina, One Direction itd. Więc jak chcecie się stosować do tej zasady to szanujcie także takich ludzi. Bo głównie z takich się śmieją, a nie z tych co słuchają starego, dobrego rocka.

Odpowiedz
avatar Takaneshi
-1 1

Czasem słyszę że K.PoP ,to gówno...Nie przejmuję się ,ale do muzyki Justin'a/One Direction nie mam cierpliwości...chodzi mi o muzykę bo ubiór to całkiem inna sprawa ;3

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-5 9

ale gowno skond takie posrane komixxy ????

Odpowiedz
avatar Takaneshi
2 2

Kacpernet...każdy ma prawo do własnego zdania ale...Jak sięgniesz po słownik i skończysz 10 lat ,to zrespektuje twoją opinie :3

Odpowiedz
avatar motoroart35
0 0

Nie wszystkie dzisiejsze zespoły to gówno. Owszem, nie przepadam za bieberem czy ryjaną, ale uważam, że mam do tego prawo, tak jak każdemu może się nie podobać Led Zeppelin, natomiast nie powinien obrażać jego słuchaczy. Ale popatrzcie, że są jeszcze porządne zespoły: Linkin Park, Kasabian, itp...

Odpowiedz
avatar Takaneshi
-1 1

Co Do Linkin Park'a...Faktycznie ,ale mało jest zespołów podobnych do niego ,a kiedy powstanie już lepszy zazwyczaj brakuję po Roku ,dwóch funduszy bo wszystko jest wypierane przez komercję :(...btw.Nie słuchałem Led Zeppelin'a może posłucham takowej piosenki wymienionej w komixxie ;3 Zapomniałem : | American Idiot | Fuck Yea ^^

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2012 o 11:50

avatar KomixxGas
0 4

Nie ma co komixx jest prawdziwy!W gimnazjum to tylko słuchają bibera,dody,peji,libera,mezo i innych popowych szmat(FF soundtrack FTW!)

Odpowiedz
avatar alfela5
0 0

Po 1 Peja, Liber i Mezo to nie pop a po 2 sam jesteś szmatą :*

avatar motoroart35
0 0

Ale taka np. eskarock puszcza w radiu np. Linkin Park, Nirvanę, Beatlsów, Kasabian... Nie każde radio puszcza komerchę...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2012 o 12:07

avatar macdom
0 0

Eskarock puszcza LP? Coś sobie nie przypominam.

avatar cinekboss
0 0

O Gustach się nie rozmawia :) Gust to wyłącznie wybór danej osoby i nie wypada tak o nim rozmawiać , poniważ ty tak samo ma gust koniec kropka ... Elo

Odpowiedz
avatar LadyShadow
0 0

Ja osobiście słucham metalu i rocka, ale czasem też popu.

Odpowiedz
avatar Vlakis
3 3

Bzdura. Jest dokłądnie odwrotnie, pełno jest snobów obnoszących się słuchaniem "starej, porządnej muzyki", to właśnie za Rihannę czy Rubika prędzej można zostać wyśmianym.

Odpowiedz
avatar Gold7
2 4

Chyba w liceum ._. My, ostatnie roczniki z XX wieku za dobry gust jesteśmy wyśmiewani! Wiem, bo sama to przeżywam. Eeeh, nienawidzę mojego rocznika.

avatar Mickerion
1 1

Tak jest jak Gold mówi ;) Ja słuchałem w szkole (na słuchawkach!) rocka, to jakiś skejt mi "Wyłącz to gówno"...

avatar Ruther9
0 0

Racja. Gimbusiarnia podnieca się ze słucha klasycznego rocka i wmawia sobie, że jej się podoba.

avatar slawek9731
0 0

w mojej szkole tam się słucha takiej muzyki i ja też ją lubię chodź przyznaję rację panu Vlakis i LedZeppelin rządzi

Odpowiedz
avatar messijan2
0 0

Ja lubie słuchać tą muzyką. Lubie bardzo np. The Beatles-a najbardziej lubię utwór Hello Goodbye, Queen za We are the Champions i We Will Rock You

Odpowiedz
avatar AardVark
0 2

@Krecik1212, to że w twoim otoczeniu nie ma takich ludzi,to nie znaczy,że w ogóle ich nie ma.Mnie na przykład u mnie w klasie maltretują za to,że słucham Nickelbacka i RHCP(ale oni słuchają Ai se eu te pego i innego szajstwa . Co do komixxu- jest fajny.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2012 o 13:17

avatar Gold7
2 2

Mam dokładnie to samo. Drą się na mnie, że Eminem, The Game, Dr. Dre, 2pac to pedały, a na każdej przerwie słyszę jakieś nossa, nossa :x

avatar vector818
1 3

Bez urazy fani metalu ale posłuchajcie sobie Pink Floyd z lat 70 i to jest naprawdę kawał dobrej starej muzyki (przykład http://www.youtube.com/watch?v=646KtkEcPm8 ) i, moim zdaniem, Led Zeppelin, Iron Maiden, Deep Purple, Black Sabbath czy inni nie dorównują panom z Pink Floyd(choć sam lubię czasem posłuchać w/w zespołów). Nie wspominam nawet o nowoczesnych metalowych bandach jak SOAD czy Slayer, czy Korn, bo jak dla mnie to tylko, w przeważającej ilości przypadków, bezmyślne nawalanie w kilka akordów na maksymalnie przesterowanej gitarze, ja osobiście nie mógłbym tego słuchać. Pozdrawiam :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2012 o 14:27

avatar Ruther9
0 0

Dokładnie, Pink Floyd baaaaardzo wiele zmienił w muzyce.

avatar Xardoks
0 0

Chciałbym zwrócić uwagę, że zespół Slayer został założony w 1981 roku, więc do nowoczesnych bandów bym go nie zaliczył.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2012 o 17:11

avatar konto usunięte
2 2

Gust muzyczny to bardzo kontrowersyjny temat. Ja osobiście słucham j.rocka ( jak i zwykłego rocka), j.popu, punku, trochę metalu, post punku i wiele innych gatunków, a ulubionym zespołem jest Depeche Mode. I szczerze, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że szanuję cudzy gust. Czy to słucha Biebera, czy Rihanny, czy One Direction, czy Metallicy, czy Nirvany, czy Eminema, czy kogokolwiek innego. To, że słucha czegoś co mi się nie podoba, nie znaczy, że ta muzyka jest gównem. Nie mam takiego prawa by naklejać na gatunki muzyczne łatki z napisem "gówno" czy "absolutnie perfect" A tak na marginesie, to głupota jest mówić, że dzisiejsza muzyka jest tylko o seksie, narkotykach i imprezach, bo są wyjątki, np. Adele ma cudowne piosenki i jak na razie nie doszukałam się w tekście nic o dziwkach czy chlaniu do rana :3 Piosenka nie zawsze musi mieć przesłanie, ale to zależy także co kto lubi. Przyznam się, że czasem lubię posłuchać jakieś muzyki z idiotycznym tekstem, tak po prostu, żeby odpocząć od tych wszystkich piosenek na temat straconej miłości, wojnie na świecie czy też innym smutnym bądź dającym do myślenia temacie :)

Odpowiedz
avatar Gold7
-1 1

Ja osobiście nienawidzę popu. Ale nie wiem, czy Adele można do niego zaliczyć. Jej muzyka ma przesłanie, ładną barwę...

avatar Yeea
-2 4

Tylko, że ci co słuchają rocka nie szanują tych co słuchają popu i rapu.

Odpowiedz
avatar lukaszmaciszewski
0 0

Sory ale ja uwielbiam rock ale też lubię pop czy rap albo hiphop - 2pak , Eminem - są zajebiści , jednak peji i firmy nienawidzę

avatar Gold7
0 0

U mnie w klasie (29 osób) chyba 2 osoby nie lubią popu. Ja i moja przyjaciółka. Ja gustuję w amerykańskim rapie, ona w rocku. I właśnie za to się z nas śmieją. A ja, jedna z nielicznych mam swoje zdanie i się im przeciwiam. Oni zaczęli, ja nie dam swojej muzyki obrażać, bo jest dla mnie wszystkim.

avatar lukaszmaciszewski
0 0

Dobry zespól ale i tak mam lepsze np"""" IRON MAIDEN """"

Odpowiedz
avatar Ravia
1 3

Ja powiem tak. Słucham dobrego rocka, to jest to co lubię, oddaje moje uczucia, zawsze poprawi mi humor. To jest po prostu to co kocham. I szanuję ludzi którzy słuchają rapu, popu czy techno. Jeśli to jest muzyka w której się dobrze czują to czemu mają to ukrywać? Po prostu żal mi jest tego, że dużo osób w dzisiejszych czasach rock kojarzy z Montaną i Big Time Rush.. To przykre i tyle, bo moim zdaniem to nie ma nic do prawdziwej muzyki. A bieber? To zwykły dzieciak, który śpiewając myśli, że jest najfajniejszy i najpopularniejszy. A jednak stał się bardzo popularny wśród dziewczyn. Dla mnie akurat to nie jest muzyka tylko jakieś zawodzenie i rzygam całym tym Biberem. Ale szanuję ludzi, któzy go słuchają nawet jeśli go tak bardzo nienawidzę.. Boję się tylko co będą słuchać wasze dzieci... No ale co do komixxu to bardzo mi się podoba i duży + ;)

Odpowiedz
avatar SniperPL
2 4

Fajny komixx :) U mnie na wsi kolega słucha nowoczesnego Rocka i niektórzy mówią do niego ; "Beznadziejna muza" "Wyłącz to!", ja słucham Metallicy z lat 90 i naprawdę jest super :) Nie wiem z czego tu się śmiać, tamta muzyka to naprawdę jest cool; ja mam ulubione zespoły muzczyne np. "Green Day" "Metallica" i nie wiem czy lubić czy nie lubić Behemoth'a :P Ale w każdym razie + dla komixxa :) Cool :)

Odpowiedz
avatar natka1010
-1 5

Nie posrajcie się tylko ze wzruszenia -.-

Odpowiedz
avatar ola1234498
2 2

czytając komentarze niektórych nie wiem co myśleć. Jak można uważać że toleruje się wszystkich ale np niejakiego Biebera nie. Zrozumcie że jak sama nazwa wskazuje "tolerować wszystko" to tolerować także to czego się nie lubi...a jeśli nie tolerujecie chociażby 1 to już nie jest szacunek do wszystkich muzyków przykro mi...

Odpowiedz
avatar towarzysz
1 3

A ja słucham disco polo. Czekam na minusy, metalowcy hehe.

Odpowiedz
avatar hardcor321
1 3

A propos starszej muzyki, dzisiaj mija czterdziesta druga rocznica rozwiązania The Beatles. W moim przypadku było tak samo, tylko że zamiast taty to była ciocia. Queen, Abba, Rolling Stonesi i Beatlesi rządzą!!!!!!!

Odpowiedz
avatar hardcor321
-1 1

Zapomniałem o Led Zeppelin, Pink Floyd i AC/DC.

Odpowiedz
avatar transistor152
3 3

No to ja nie wiem naprawdę z jakiej planety jesteście. W moim otoczeniu ludzie słuchają absolutnie każdego rodzaju muzyki. Od disco polo po metal. Sam słucham praktycznie wszystkiego co mi się podoba, bo takie 'szufladkowanie' jest kompletnie bez sensu. Nikomu nie przeszkadza, jak któryś z moich znajomych powie, że słucha disco polo, albo Deana Martina. Nawet osoby, których tu jest chyba najwięcej, czyli w wieku gimnazjalnym, z tego co widzę na facebooku wrzucają na tablicę naprawdę różne piosenki - od staroci po nowości. Szukacie dziury w całym i tyle -.-

Odpowiedz
avatar pjkpredator
3 3

Ja słucham tylko piosenek z Fineasza i Ferba oraz minecraftowych parodii CaptainSparklez'a.

Odpowiedz
avatar kiciazkrainyczarow
0 4

Bardzo fajny przekaz, chociaż prawda taka, że ostatnio głównie Ci, co słuchają rocka czy metalu mówią, że to prawdziwa muzyka, a każda inna (szczególnie pop) to "gówno".

Odpowiedz
avatar KamiPink
-3 3

Super ale ja się pytam gdzie SLIPKNOT !

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

Taaa jasne, teraz to prędzej śmieją się że ktoś słucha Biebera.

Odpowiedz
avatar alfela5
-1 3

Apropos autor rzeczywiście szanuje gust muzyczny innych .... http://komixxy.pl/1136815/Freddie "-Ehh...A wy kogo słuchacie? - Pitbulla. -JUstina Biebera . -Rihanny . PRZEZ TAKICH JAK WY ŚWIAT MUZYKI CIERPI " Autor jest rzeczywiście "tolerancyjny".

Odpowiedz
avatar KomixxGas
0 2

Całkowicie się z tobą zgadzam.

avatar Gold7
-2 2

A ja nie! Wg. mnie muzykę powinni oceniać tylko ci, którzy ją rozumią. A oni, w 90%, nie wiedzą, o czym są ich piosenki...

avatar alfela5
0 0

@Gold7 ale jak lubią niech słuchają Rihanny czy Pitbulla. Tak samo one mają przesłanie dla fanów jak i Nirvana daje fanom przesłanie. A z resztą uwierz mi, że Rihanna potrafi napisać normalną piosenkę bo np. "Take care" to piosenka bardzo fajna nawet jeśli ją przetłumaczysz.

avatar Mongward
1 1

@Gold7 Muzyka muzyką, tekst tekstem. Co jest złego w słuchaniu piosenek dla samego ich brzmienia?

avatar komorczak1
2 2

The Beatles i tak byli najlepsi! >:D

Odpowiedz
avatar wojtek97
3 3

Nie przeszkadza mi że ktoś słucha innej muzyki,przeszkadza mi to że "gangsterzy" w naszej szkole( i nie tylko) to głupie ch*je i tępole, kiedy powiedziałem im że słucham Queen,AC/DC itp. wyśmiali mnie i powiedzieli że to przestarzały syf a prawdziwa muzyka to peja,słoń i tede,więc komixx powinien być dedykowany do takiej mafii.

Odpowiedz
avatar kipa
0 0

No peja łeeeeee QUENN NIRVANA I może troche hip-hopu ale bez obarazy peja to dla dzieci:P

Odpowiedz
avatar KrystekRower
-2 4

MetallicA i AC/DC Queen Guns N' Roses Led Zeppelin Nirvana itp itd długo opowiadać. Ale powiem tylko że ja jestem w podstawówce i tylko ja i jedna dziewczyna z klasy też tego słucha a nie je****ch rihannałki pitbulałke Bik Tajm Raszałke ale w gimnazjum widze tylko koszulki metallica death magnetic st anger lecz powiem tez ze jak kupiłem Lull Metallici to się zawiodłem a w calej podstawówce same plastiki co tych je****ch komercji słuchajo. Pozdro dla twórcy :p :p :P :P :P :P :P :P :P

Odpowiedz
avatar alfela5
1 3

Nie zrozumiałeś idei komiksu dzieciaku! PI--ERDOL SIĘ ZASRANY CHU--JU. i właśnie przez takie osoby uważam, że te które, słuchają rocka są najmniej tolerancyjne..

avatar ignacyk
0 0

heh a ja słucham phila collinsa i nie obchodzi mnie co kto o tym myśli :D

Odpowiedz
avatar jasf1
0 0

Daje mocne dokładnie wiem co poczuł bohater komiksu

Odpowiedz
avatar Yukiiii
1 1

W październiku 2011 Był koncert nirvany w kinie (oczywiście na ekranie :D ) Przyszło tyle ludzi, że zrobili na to 2 sale i każda była zapełniona ;D Nie widziałam tam ani jednego dorosłego (no może tam kilku) A tak sama młodzież te zespoły są nadal popularne :)

Odpowiedz
avatar Gosia11
1 1

Znam ten ból...

Odpowiedz
avatar Mikolaj222
1 1

Przyznam się słucham klasycznej!

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

Przepraszam bardzo, ale jak jakaś idiotka puści coś takiego jak "Nossa, nossa, wciągnąłem do nosa" to mnie krew zalewa. Kiedyś puściłam sobie Last Resort, a tu nagle wyskakuje jakaś baba i oczy jej wyłażą na wierzch, po czym pyta; "Jak możesz słuchać czegoś takiego?" Szlag człowieka trafia, prawda? Ssaki naczelne, kurde. Już małpy mają więcej rozumu niż niektórzy ludzie. PS: ładne rysunki. Bardzo ładne. Przyznam, że podobają mi się bardziej niż rysunki miszcza czy tam miszczyni (błąd celowy) Konie2.

Odpowiedz
avatar Mongward
0 0

Ty nie lubisz jej muzyki, ona twojej. Obie jesteście równie ograniczone, więc coś was łączy. A na przyszłość polecam zaopatrzenie się w słuchawki. I tobie i otoczeniu wyjdzie to na zdrowie.

avatar konto usunięte
0 0

Zamknij ryj, mnie wolno wszystko, a innym nie. Kapujesz? (jestem trollem i się kurde cieszę)

avatar chichiblocky
1 1

NO SORY, ale ja mam zupełnie identycznie jak Korsey. Przyjdzie jakaś blachara i puszcza to idiotyczne ai se cośtam, a kiedy ja puszcze the immigrant song, bohemian rhapsody, diamonds and rust albo chociaż highway to hell to dokładnie identycznie : doczepiają się starsi ludzie. Chociaż spotkałam się też ze starszymi panami, którzy pochwalili mnie za słuchanie beatles'ów gdy wyleciała mi słuchawka ;)

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2012 o 19:39

avatar Kamillente
-3 5

Polski hip-hop!!!

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2012 o 19:12

avatar Gold7
0 0

Amerykański i rock!!

avatar kabol98
0 2

no nareszcie jakis fan Metallici fack yeah PS. tak wiem, ze zle napisalem

Odpowiedz
avatar Komentatorka99
2 2

Miałam koleżankę w podstawówce, która nosiła glany, przefarbowała włosy na czarno. Miła czarne paznokcie i ubierała się w raczej ciemne stroje. Ale ogólnie była bardzo wesołą i pogodną osobą. Raz zadzwonił do niej telefon na lekcji (piosenka Metal) i od razu w klasie "Koty też zjadasz" "Ja pier*#% co to jest?!" itp. Bardzo zrobiło mi się jej żal. Ja szanuję wszystkie gusta muzyczne, nawet fanów Biebera, ale tylko do tego momentu, gdy mnie nie wkurzą testem "OMG! WTF?! Tylko Bieber robi dobra muzykę w tych czasach!"

Odpowiedz
avatar Gold7
0 0

Współczuję. Mnie nie ma kto bronić, gdy się śmieją, bo nikt nie słucha tego, co ja.

avatar rebell
1 1

po co się kłócić !? :P Zafundujmy sobie słuchawki i tyle ^^

Odpowiedz
avatar CWCat
1 1

Każdy niech słucha co chce, nikt mu nie zabrania. Ja osobiście wolę alternatywną. A komiks na +

Odpowiedz
avatar Araniero
1 1

Najlepsze jest to, że ojciec traktuje dzisiejszą muzykę i uważa ją za gówno.

Odpowiedz
avatar tomman16
1 1

brakuje tylko zespołu Dżem

Odpowiedz
avatar Challenger70
0 0

u mnie w podstawówce byli ludzie, którzy słuchali rapu ale np. nosili koszuliki AC DC, bo to też lubili.To właśnie w podstawówce kolega zaraził mnie miłością do LZ i Jimiego Hendrixa itp

Odpowiedz
avatar Challenger70
2 2

+ Ja się chyba w złych czasach urodziłem

Odpowiedz
avatar Challenger70
0 0

+ Albo Ci co taką dobrą muzykę robią Acha i gdzie The Doors? PS:Przepraszam za 3 komentarze pod rząd

Odpowiedz
avatar Mariiiii
0 0

...Osobiście nigdy nie słyszałam żeby ktoś się śmiał... Nie wiem gdzie teraz są takie pojeby

Odpowiedz
avatar Gold7
0 0

W gimnazjum??

avatar Mariszka94
0 0

jak bym widziała ludzi z mojego gimnazjum -.- Teraz w liceum już na szczęście tego nie ma...

Odpowiedz
avatar letsrock
0 0

jeśli jesteś facetem i tego słuchasz - ożeń się ze mną!

Odpowiedz
avatar Mimi_and_Kitti
0 0

Mnie też tak wyzywają i to właśnie tata mnie tej muzy nauczył i mam w szkole to samo co chłopak z komixu bo teraz to wszyscy dostaję podniety jak słuchają GrubSona a sami wyzywają

Odpowiedz
avatar tomman16
0 0

mnie też tata nauczył takiej muzy słuchać a zaczeło się od Dżemu potem Metallica a potem reszta

avatar XklocMan8
0 0

mi też tata pokazał ten niezwykły gatunek muzyczny.

avatar Julkens
0 0

ty krecik nie masz racji jestem jeszcze z [pdsta. ale wszyscy ze szkoły to plebsy plastyu wiec nie mozna mec własnej muzy a pozatym (+) ^.^

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

było ale ja też slucham quuena i michaela jacksona i się śmieją alenie daje nic bo było

Odpowiedz
avatar XklocMan8
0 0

Metalica,Led zeppelin,Limp Bizkit,KSU,Nirvana,Guns N Rouses,Iron Maiden,SOAD,Korn i wiele wiele więcej.Kiedy słucham ich niektórych kawałków łezka mi się w oku kręci.Toleruję rap i inne kawałki muzyczne ,ale metalu punka i rocka zacząłem słuchać kiedy miałem 2 lata.Wtedy usłyszałem moją pierwszą piosenkę w życiu Alice in chanis Man in the box.I pomyśleć ,że przez te 12 lat nic w moim guście się nie zmieniło.Po prostu te gatunki muzyczne są tak nie zwykłe ,że za parenaście lat wstyd by było o nich zapomnieć.Powiem nawet ,że zespoły metalowe rockowe itp. to nie tylko artyści muzyczni to są poeci ,których mało zrozumiały przekaz jest mądrzejszy od takiego Pitbula [którego nie znoszę].Naprawdę nie każę nikomu słuchać tego gatunku ,ale naprawdę proszę was to jest tak legendarny gatunek ,że nie powinno się go obrażać.POZDRAWIAM a komiks ma wielkiego plusa :]

Odpowiedz
avatar kacpi284
0 0

ja też kocham starą muzykę m.in: the beatles, rolling stones, metallica, the animals itd.

Odpowiedz
avatar Lara_Door
0 0

Właśnie , szanujmy gust muzyczny . A pewnie twórca komixxu i inni obrażają JB . -,-

Odpowiedz
avatar Nuska12
0 0

Może aż tak nie "prześladują",ale na 100% gadają różne bzdury na temat tej właśnie muzyki. Wiem bo słucham Led Zeppelin,Deep purple,Uriah heep,ACDC,Queen jak i również czegoś bardziej...innego(?),czyli Gary Glitter itp. Mam 13 lat,będę iść do gimnazjum i mam nadzieję,że tam znajdę kogoś kto także lubi tego typu muzykę,bo w 6 klasie ciągle słyszę,że słcuham staroci,że ta muzyka to gówno,że już nikt tego nie słucha...Aż sie smutno robi,bo te zespoły poznałam też dzięki tacie.

Odpowiedz
avatar masterpies111
0 0

ja nie lubie ze starych rzeczy tylko starego jedzenia :D

Odpowiedz
avatar CollyColly
0 0

"uszanujmy gust muzyczny innych" a Biebera i One Direction to hejtujecie :D

Odpowiedz
avatar Taichi1
0 0

Cóż... Minął ponad rok z hakiem od stworzenia tego pieknęgo, wzruszającego komixxu. Wiem, że napisali już tu z 20-30 komentarzy o tym, żeby ludzie zrozumieli, że nie istnieje tu tylko muzyka z lat 60'-90' XX wieku, jednak ja się nie wstrzymam przed napisaniem takiego komentarza. Studiując wszystkie 313 komentarzy odkryłem, że wiele osób jest strasznie nietolerancyjnych (brawo!). Nie powiem, uwielbiam muzykę rockową, trochę też metalową z 60'-90'. Powiem tylko, że jest wiele wspaniałych albumów teraz tworzonych (np. Slash i jego albumy "Slash" i "Apocalyptic Love"). Zrozumcie, na tym świecie nie tylko istnieją muzycy jak JB, OD, Rihanna. Zanim się kto obejrzy, już można znaleźć różne fajne zespoły z XXI wieku. Jestem tolerancyjny do KAŻDYCH rodzajów muzyki. Jeden z powodów to jest na przykład moja kuzynka, która jest fanką Justina, cieszę się też, iż słucha podobnie do mnie takich zespołów jak GN'R (Ubóstwiam ich oryginalny skład ^^), Nirvana itp. Co do traum szkolnych to raczej nic z tych rzeczy, ponieważ mam fajną, tolerancyjną klasę. Szkoda tylko, że u mnie w klasie są tylko dwie osoby (ja i mój kumplem, a przynajmniej tak mi się wydaje) słuchające Rocka. Niestety, obecna młodzież to głównie "szpanerzy" co mnie smuci :(. Jednak cieszę się, że tutaj są osoby, które akceptują każdy rodzaj muzyki i innych rzeczy np. (i tu się zaczną hejty) Lubię oglądać anime, grać w kosza i takie tam. Wracając do tematu: Myślę, że uświadomiłem chociaż odrobinkę, że trzeba szanować gusta innych. Dziękuję i gratuluję za przeczytanie tego długie, a także pouczającego tekstu. PS: Chciałbym wiedzieć, czy nie zdarzyły się tu literówki, ponieważ nie lubię, kiedy szczegóły kłują w oczy. PS2: SLASH, WRÓĆ DO GUNSÓW, BEZ CB ONI SĄ niCZYM!!! ;_;

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2013 o 8:31

avatar MD4
0 0

Rzeczywiście należy szanować gust muzyczny :) Ja np. słucham rapu,hip-hopu i mi dobrze z tym :D a jeżeli komuś się to nie podoba to niech wywala na drzewo a nie śmieje się z innych ;P

Odpowiedz
avatar tajny_gostek
0 0

Ja słucham Michaela Jacksona :D

Odpowiedz
avatar SIRWilczek
-1 1

Metallica lepsza

Odpowiedz
avatar Marvelex
0 0

Jurop jest super

Odpowiedz
avatar nunpan
1 1

Hłeh mam ten sam gust

Odpowiedz
avatar globox
1 1

Soł tró

Odpowiedz